mandag 20. august 2007

Dag 1 Tokyo

Oy! Dette blir en kort oppdatering da jeg sitter paa en manga-cafe som bruker japansk tastatur. Det tar en evighet aa skrive, da jeg maa lete meg frem, og trykker jeg paa mellomrom blir teksten om til tegn. Uansett!

Flyreisen gikk som en droem, sov hele veien, og naar jeg ikke gjorde det, fantes der en egen skjerm til hver passasjer, der man kunne velge blant ca 5 filmer, og 10 serier. Lett. Aa komme seg inn til Tokyo var heller ingen kunst, og vips saa var vi paa tidenes hotellrom med dildoer i taket, og 10 japanske jenter under sengen. Neida. Det var et helt vanlig rom. Med do som kunne sprute vann i bakenden.

Skal skrive litt mer fargerikt saa snart jeg kan bruke min egen maskin! Da blir det ogsaa bilder og sake(r). Hehe.

3 kommentarer:

Knappestøperen sa...

Sånn do vil jeg også ha!

Sverre eller Sveur eller Svør sa...

Det er jo bare å trekke opp mens du fortsatt sitter!

Grattis med japanisme! et ce te ra...

Sverre eller Sveur eller Svør sa...

Og forresten, kan du enable anonyme comments? "This blog does not allow anonymous comments."