søndag 12. august 2007

En bloggers erklæring

Da har jeg omsider opprettet min Japan-blogg. Det stemmer. I denne bloggen skal jeg prøve å dokumentere min ferd til landet der solen står opp og månen står ned. Det har lenge vært en drøm for meg å dra dit, og nå skjer det skal du se! Ja. Uansett. Jeg vil legge ut en bråte med bilder, skrive litt her og der, og generelt være sykt fet.

Hvorvidt noen kommer til å lese denne bloggen er en helt annen sak. Det blir vel opp til hvor mye jeg promoterer den, og hvor interesserte folk faktisk er i å lese den. Merker dere hvor ydmyk jeg er? Ydmykhet skal visst være den nest beste måten å skaffe seg lesere på, etter selvironi.

Det er ved skrivende stund seks dager igjen til avreise, men det virker mer som syv. Det er fordi jeg ikke har lagt meg ennå. Det gjør jeg nå.

Yoroshiku onegaishimasu!

1 kommentar:

Knappestøperen sa...

SAAAAAALUUUUUT!

Jeg har begynt å lese Zvøøørs blogg, og kom slik over din. Jeg håper det blir mye snadder å lese om fra Japan, og glem ikke å spise masse rå fisk, det er rått og godt. Jeg har også inntrykk av at min bloggs ivrigste leser er meg selv, men det er jo ikke noe å kimse av! En mer forståelsesfull leser kan jeg vel ikke håpe på!
Det er i grunnen ekkelt å måtte innrømme at samtidig som man er redd for å utlevere, så vil man så gjerne bli litt utlevert ved å skrive på det store verdensomspennende og spennende nettet! Uuuuuu!