torsdag 15. november 2007

Hans Christian og de mystiske gjestene

En kveld denne uken, rundt klokken åtte, satt Hans Christian og så på film på pcen.

Plutselig banket det på døren.

Hans Christian fortet seg bort til døra og åpnet forsiktig.

Hva kunne det være for noe? Hans Christian kikket nærmere.

"Næmmen, så hyggelig!" tenkte Hans Christian og tok den forlatte stakkaren med seg inn på rommet, svøpte den og la den i en krybbe.

Senere i uka banket det nok en gang på. Hans Christian åpnet døren.

Var det bare en liten lurifaks som hadde holdt han for narr? Hans Christian stakk hodet ut av døra og kikket irritert ned i gangen for å se etter gjerningsmannen. Da oppdaget han noe.

"Hvem er du?" spurte Hans, "du ser ukjent ut."

-Jeg er dine nye underbukser.
-Underbukser? Det kjenner jeg godt til, men du ser litt annerledes ut enn han jeg kjenner.
-Du kjenner kanskje lillebrødrene mine 'Konvensjonell truse' I og II? Jeg er storebroren deres, 'Freakshow-truse'.
-Du ser vond ut, har du det bra?
-Butikken jeg bodde i behandlet meg ikke så greit, nei:

-Vil du være vennen min?
-Joda, det kan jeg godt. Men hvem brakte deg hit?
-Se på baksiden, da vel.

Og riktig nok; på baksiden var der festet en lapp:

"Vent med å dusje i to uker, ta på deg denne, og kom til rommet mitt klokken fire på natten, den 29. november. Dette blir vår lille hemmelighet, sånn som den gangen i Murmansk for to år siden. Hilsen FB."

Jeg ble naturlig nok livredd. Men jeg hadde ikke noe valg: dette var mitt selvpåførte lodd.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Bwhahhahahah, beste bloggpost ever! Et par spørsmål: a) Er det vanlig at japanske menn er født uten testikler, slik som denne karen på bildet?

b) Hvis a stemmer, tror du dette kan forklare den lave fødselsraten i Japan?

c) Kan du oversette det som står på trusepakken, spesielt tegnet midt på trusa?

d) Kunne denne trusen blitt markedsført uten pionerprosjekter som "Hard Gay"? Er den vanlige japaner i gata så sikker på sin egen seksualitet at han kan bruke slik en djevelsk sexy thang?

Unknown sa...

Hoi, du har ennå ikke lagt ut lydklipp der du briefer med japanske glosninge! shamez on you

btw, du er jo tynn som en strek nå! Mer sukkerkake og schnaps!

Hans Christian sa...

Bård: Heyyy cramblers! Her skal jeg gå spørsmålene til livs:

a) Det stemmer. Japanere blir ikke født med testikler, men er til gjengjeld utstyrt med små peniser.

b) Nei. Den lave fødselsraten kommer av at de er utstyrt med små peniser.

c) Det tok litt tid å finne det, men til slutt fant jeg to ting det kan bety: Det ene er "pole" som i stake, og det andre er "liten sum". Og her ser vi jo at summen av utstyret er påfallende lite, så det siste er nok riktig betydning.

d) Jeg har aldri hørt om denne "Hard Gay"; er dette sånn der ungdomskultur det kanskje? Og den jevne japaner i gata er nok for sjenert til å bruke det offentlig, men når han går på restaurant så bruker han sin djevelske sexy thang.

Lydklipp ble fikste for tre uker siden, men noen klarte å slette det. Skal lage nytt i kveld!

Unknown sa...

alle har sett borat med den, men japanerne gjør det bedre: http://youtube.com/watch?v=L9gwtEDkPX4

Anonym sa...

HVIS DET SKULLE VÆRE NOEN TVIL har dette blogginnlegget direkte inspirert den uoriginale bloggen www.digginjapan.wordpress.com !

For det var jammen en veldig flott post:)

Hans Christian sa...

Einar:God research, Einar! Fortsett slik, så får du flere slikkepinner.

Finn: Takk for gode ord! Må bare la deg inspirere mer i fremtiden!

Anonym sa...

Lekkert innlegg, men for å heve posten enda et hakk foreslår jeg passé simple, fit la caroline.

Anonym sa...

Hehe.. Utrolig fett. Som Bård sier, lyddklipp hadde vært kjempebra! Ellers kan man kanskje ringe deg snart? Weeiewo!

Hehe.. Jeg må spørre deg - har du prøvd trusen enda...? Hehe. Må jo være den mest spesielle følelsen i verden. Når tissemann for første gang er sammenkoblet med halsen..

KOSKIM

Anonym sa...

"Veldig fint truseinnlegg! (Dette må kunne kalles en metahandling.)"