tirsdag 4. september 2007

Harajuku - en fryd for sansene og for danskene

Paa soendag var jeg i Harajuku, som er Tokyos cutting edge motedistrikt nummer 1. Her finner du klaer som vil bli populaere i Europa om 2 maaneder. Paa soendager er Harajuku ogsaa stedet der freeks and geeks drar for aa vise seg frem i sine kostymer, eller bare for aa drite seg ut. 10025 turister moeter ogsaa opp for aa ta bilde av dem, og jeg var ikke snauere enn at jeg valgte aa avlyse sambatimen og joine dem. That's the spirit.

Denne fyren tilboed folk aa slaa ham gratis. Mange takket ja.


Ingen liker Lolitaer like mye som Japan.


Samme som over. Hehe. Host.

Disse er ogsaa lolitaer.


Punching bag.

4 kommentarer:

Unknown sa...

hey! Jeg fikset googlekonto! NICE! skjønte seriøst ikke hvorfor det ikke ville fungere før, men skjønte så at det var feil side jeg prøvde på.. hehe =) Iallefall, nå er jeg din faste blogspot-poster. Stilig bilder - som alltid. Hehe. hva er dealen med punching-bag-man? Wee! Håper reisen er bra! =) koskos

kay sa...

venter fremdeles på nye inlegg! Nice blogg hc jeg følger spennt med på utviklingen ;D

Magnus sa...

Sambatimer? som i dansen samba? Dette er slikt et fint sted å stikke innom:)

Hans Christian sa...

Ton duck: Nice! Nå har jeg fikset sånn at alle kan skrive her uansett. Men det er godt å føre, godt å høre!

Kay: It's been done! Yawawa!

Magnus: Sambatimer som i slimbotimer! Lett!