tirsdag 2. oktober 2007

En premie å dø for

I anledning bloggen min, erklæres nå eksistensen til en av de mest etterlengtede konkurransene siden Cuba-krisen*. Her er den, svart på hvitt:

Den personen/bedriften som er flinkest til å kommentere på bloggen min fra i dag (3. oktober) til den 10. november, vil den 11. november bli tilsendt noe lættis** rett fra Sapporo og til sin ringe bopel.

Det å være flink til å kommentere vil ikke si å bare pøse på med "Hei. Jeg spiser grå postei" på hver post. Det går nemlig ikke bare på antall kommentarer, men snarere på kvaliteten.

Undertegnede er langt fra misfornøyd med kommentarsmiingen hittil - mye konstruktivt og velformulert er blitt nedskrevet - dette er snarere et kynisk PR-stunt for å få de tause leserne der ute til å stå fram og fortelle sin historie. Jeg er her for dere, og denne bloggen har taushetsplikt.


Så hva er det du venter på? Kom igjen a rockerolf, sleng deg på og få fram din sterke mening***!


*Finn Tellefsen var først ute med sin konkurransen, men undertegnede fraskriver seg enhver anklage om plagiat. **Premien er ikke nødvendigvis en bil eller noe i samme prisklasse. *** Hvis De som følge av konkurransen merker symptomer på åreforsnævring eller akutt død, bes De vennligst kontakte Deres lege.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei HC! Som den oppfinner jeg vet du er vil jeg anta at denne premien vil være noe av det sykeste som finnes! Og jeg håper at du lar meg vinne, ellers forteller jeg alle om prompehistoriene dine!!!

Anonym sa...

Men hvis du lurte, så sitter jeg faktisk nå på BI og spiser leverpostei! Men har du tenkt på en ting.. På syltetøy er det bildet av bærene du spiser, makrell i tomat er det bilde av en makrell, mens på en leverpostei-boks er det bildet av en liten gutt!! ;)

Unknown sa...

Bloggen trenger mer exclusives, ikke bare oppgulp fra den annerkjente digginjapan. Her må det ny lut til Hans Hope. Jeg følger med, spent. Hilsen fra rom 301

Hans Christian sa...

Jokko: Dette liker vi! Gode tendenser. Du leder så langt!

Einar: Som du vet, hadde jeg samme idé som denne digginjapan, men var litt sent ute med den. Exclusives kommer først når vi opplever forskjellige ting. Neste uke drar jeg f.eks. til Ulan Batur for å snakke med troverdigheten din om hvorfor den forlot deg.

Anonym sa...

men ulf hvorfor later du som om du er i japan? Og hvem er denne hc?? du får det til og virke troverdig det skal du ha med bildene og video snuttene.
Men når hjemme siden de kommer fra blir oppdaget hva gjør du da?

Anonym sa...

Jeg antar at Rokkerolf-oppfordringen var rettet i henhold til meg, og ser meg derfor nødt til å kommentere med denne kommentaren om at jeg skal kommentere fordi en henvisning føles hengjort i forhold til meg og mitt frilansoppdrag på Kon Tiki-museet.