søndag 28. oktober 2007

Bloggetiblugg, jeg elsker bugg

Etter noen uker med særdeles laber kommentering, tenkte jeg det var på sin plass å minne om at det nå er blitt helt gratis å kommentere, uansett kjønn, alder og borteboerstatus. Det minnes også om at konkurransen i aller høyeste grad er eksisterende.

Dere lurer sikkert på hvem som ved skrivende stund ligger an til å vinne. Det kan jeg røpe er:


Finn Tellefsen, som bor tre dører til høyre for meg (kjent blant annet for den enestående bloggen DiggInJapan). Kudos, young Squire!

- Finn feirer sin status som leder av konkurransen på sedvanlig vis.

14 kommentarer:

Unknown sa...

What tha?! Jeg krever omtelling av en nøytral part - dette lukter korrupsjon lang vei. Aaaanyhow, jeg kommer med en liten forespørsel; er det mulig å ta opp/filme et par samtaler du har med japanere på byen/universitetet/dojoen? En rask oversettelse er også ønskelig, menneh, det viktigste er å få høre deg in action. ;D

Keep up the good work!

Anonym sa...

hvor langt unna ligger jeg!?

enig med bård

Hans Christian sa...

Bård: Skal bli! Mulig det blir litt kunstig, da jeg filmer det, men skal prøve :p Takker og bukker, for øvrig! Forresten, kan du skifte nicket på nova til noe spess, hver gang du jobber? Chillll.

Nina: Ikke langt unna! Du er heelt der oppe, blant de aller beste. Siste innspurt!

Bård/Nina: Jeg har fått Hans Blix til å telle over stemmene. Han kunngjør resultatet når han er i form.

Karen sa...

Jeg følger med, og håper du har det bra.

Jeg håper også du er villig til å se forbi det faktum at jeg kommenterer som en gammel tante olga.

Jeg gleder meg til du kommer hjem!

snadre snadre

Anonym sa...

Jeg synes det er lenge siden du skrev om verken dyr (liker de ikke husdyr i japan, eller er det bare Sapporo som er klinisk fritt for alt som beveger seg på fire bein) eller anatomiske strukturer, men gleder meg over ditt fokus på ulike fargesjatteringer og ikke minst et band med to basser og to gitarer og satser på at du slenger deg på vokalen i tillegg. Jippi :)

Anonym sa...

Har de forresten Bugg i japan? For i så fall vet vi hvor barndommens stjålne gleder ble av

Anonym sa...

Nå er det fire minutter siden jeg kommenterte og enda har jeg ikke fått noe svar???

Anonym sa...

OK, jeg får akseptere at ettermiddagen er hellig i solens land, og pent legge min imaginære penn til side, og heller glede meg til neste visitt, da jeg regner med å finne nok en finfin tilstandsrapport fra herr kamerat i det fjerne øst :)

Anonym sa...

Karen: Hyggelig aa hoere! Og kjekt er det ogsaa! Haaper du koser deg, tante Olga! Snadringen av en tann.

Magnus1: Jeg har valgt aa nedprioritere husdyr til fordel for alt annet som finnes.

Magnus2: Det er nettopp pga av bugg at jeg er her! Det faktum at de ikke selger det, altsaa.

Magnus3: Bedre sent enn aldri! ^^

Magnus4: Ettermiddagen er saa hellig at den ikke kan roeres med en pinne.

Anonym sa...

gjør noe med your facial hair! Du kler det ikke, hilsen en annonym kayvidar

Sverre eller Sveur eller Svør sa...

Dette fasjialhåret ditt er veldig mannlig. Akkurat som konkurransen. Sverre har herved kommentert.

Svør

Unknown sa...

Heey! hehe. Du har endelig gjort det enkelt for meg (som glemmer mitt innloggingsnavn her hele tiden) å sende deg beskjeder her =) Woho! hvordan ligger du ann i forhold til Finn nå? Jeg tenkte forresten på St.Hanshaugturen vi hadde sånn omtrent like før du dro. Det er indasaaaaane lenge siden fant jeg ut nå. Men tiden flyr som nautilus. (er nautilus et undervannsfartøy?) Håper alt er bra der nede! :D

KIM KIM KIM =) =) ;)

YRDB sa...

Din lille snikas! Det bildet av Finn-Rafael har jo jeg tatt!

Hans Christian sa...

kay: Kan ikke barbere det! Sorry!

Sverre: Kan ikke barbere det, takk!

ton duck: Gode minner! Håper du får fikset undervannsbåten til jeg kommer hjem!

renée: Jeg skulle jo ha bedt om rettighetene, men var i en lykkerus, og langt ifra tilregnelig.